تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 0:43
کد خبر : 1408

با وجود تذکرهای مکرر؛

استیضاح شهردار پاکدشت بدون حب و بغض انجام شد/ مدیریت شهری جای آزمون خطا سیاسیون نیست

استیضاح شهردار پاکدشت بدون حب و بغض انجام شد/ مدیریت شهری جای آزمون خطا سیاسیون نیست
خبرمعتبر _ پاکدشت _ عصر امروز اکثریت اعضای شورای شهر پاکدشت حمیدرضا شیخ ویسی را استیضاح و حسین زارعی را به عنوان سرپرست شهرداری پاکدشت منصوب کردند.

به گزارش خبرمعتبر _ عصر امروز با جلسه رسمی شورای اسلامی شهر پاکدشت حمیدرضا شیخ ویسی با وجود استنکاف از حضور و بی پاسخ ماندن برخی سوالات و مسائلی که وی در مدت دو سال به بار آورده بود برکنار و سرپرست شهرداری پاکدشت معرفی شد.

شیخ ویسی پس از موفقیت در انتخابات شورای شهر ، خیز بلندی به سمت مدیریت شهری برداشت و از روز اول این جهش و هدف بودار به نظر می آمد که برای گزینه مجلس هم مهندسی شده باشد، در مدت دوسال در تمامی شهرهای استان تهران کارهای اولیه عمرانی مانند آسفالت ، جدول گذاری ،بهسازی بوستان ها و پیاده رو ها، کم و زیاد بر اساس طیفی انجام خواهد شد.

جهت دهی مدیریت شهری به حواشی سیاسی و و دور ماندن از اهدافی که خود شیخ ویسی در انتخابات وعده می داد جز کارنامه ای نه چندان مطلوب چیزی را به ثمر نرساند.

اینکه حتی نیروهای شهرداری از تعویض و استیضاح رضایت کافی را داشتند یعنی وی در طول مدیریت خود فقط به دنبال یارگیری بوده و از مدیریت منابع انسانی غافل بوده است.

اعضای شورای شهر با وجود حق قانونی،عرفی و شرعی باید پاسخگوی افکار عمومی بوده و ترازوی عملکرد آن ها در قبال کاردانی منتخب شورای شهر یعنی شهردار می باشد که متاسفانه در طول دو سال حرفی برای گفتن نداشته و نتیجه نهایی این دو سال یک جمله بیشتر نمی تواند باشد که ((علم و تخصص جلوتر از سیاسی کاری و تزویر )) است و مدیریت یک کلان‌شهری چون پاکدشت نیازمند یک مدیر خبره است نه یک فرد معمولی و بدون تخصص.

در پایان اعضای شورای اسلامی شهر با وجود تمام حواشی و فشارهای مربوط در تغییر مدیریت شهری به ایست مطلق عمران و آبادانی پایان داده و سکانداری مدیریت شهری را در آینده باید به اهلش بسپارد و از شهردار منتخب اهداف توسعه محور طلب کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پر بازدیدترین اخبار RSS جدیدترین اخبار مهرRSS اخرین اخبار خبرگزاری فارس