تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1402 - 17:50
کد خبر : 1107

با پیگیری فرماندار پاکدشت؛

بهسازی و نوسازی شبکه برق پاکدشت در دستور کار قرار گرفت

بهسازی و نوسازی شبکه برق پاکدشت در دستور کار قرار گرفت
خبرمعتبر_پاکدشت_قائم مقام شرکت توزیع برق استان تهران به همراه مدیر منطقه برق پاکدشت با حضور در فرمانداری با فرماندار پاکدشت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرمعتبر _ صبح امروز رحیمی قائم مقام شرکت توزیع برق استان تهران به همراه کراتی مدیریت منطقه برق پاکدشت با حضور در فرمانداری با محسن اردستانی فرماندار پاکدشت دیدار و گفتگو کردند

بررسی وضعیت سرقت شبکه های توزیع در شهرستان،کمک به جمع آوری انشعابات غیر مجاز ، برخورد جدی با سارقین تجهیزات شبکه توزیع، بررسی مشکل فروش انشعاب در شهرک های صنعتی ،تشکیل شعبه ویژه جهت رسیدگی به تخلفات در شبکه های توزیع مانند رسیدگی به پرونده های غیر مجاز و رمز ارزها از مهمترین مباحث مطرح شده در این دیدارها بود.

اردستانی در این دیدار خواستار اجرای سریع پروژه های جاری ، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق، بهینه‌سازی و توسعه شبکه روستایی، تعویض شبکه و کابل فرسوده، نصب کنتورهای هوشمند در راستای رفع دغدغه مردم شریف شهرستان در این حوزه شد.

وی افزود: مسئولین دستگاهها ی اجرایی در جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان تلاش مضاعف نمایند و تکریم ارباب رجوع ، جلب رضایت و پاسخگویی مطلوب به مراجعین به عنوان اولویت اصلی کاری بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

همچنین در این دیدار کراتی رئیس اداره برق از فعالیتها و عملکرد مجموعه و مسائل ومشکلات موجود گزارشی ارائه نمودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پر بازدیدترین اخبار RSS جدیدترین اخبار مهرRSS اخرین اخبار خبرگزاری فارس