تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402 - 15:18
کد خبر : 1348

طی حکمی به‌عنوان معاون سیاسی و امنیتی؛

زاهدی پس از کارنامه ای مطلوب در بخش مرکزی ورامین کار جدید خود را آغاز کرد

زاهدی پس از کارنامه ای مطلوب در بخش مرکزی ورامین کار جدید خود را آغاز کرد
خبرمعتبر_ورامین_معاون جدید سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه ورامین در آخرین شنبه مهر ماه با برگزاری انتخابات مهم پیش رو کار خود را رسماً آغاز کرد.

به گزارش خبرمعتبر _ در آخرین شنبه مهرماه سال جاری سید محمد زاهدی طی حکمی از سوی استاندار تهران به عنوان «معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین» منصوب شد.

زاهدی که از بدنه وزرات کشور است و کار خود را از سال های گذشته در ساختمان خیابان شهید بهشتی ورامین آغاز کرده است، سرآغاز انتصاب اولین معاونتی است که از بدنه خود فرمانداری ورامین می باشد.

زاهدی که تجربه برگزاری انتخابات شهرستان ورامین را در ادوار مختلف داشته است قبل از انتصاب این پست حساس و مهم در طول دو سال در بخش مرکزی ورامین به عنوان نماینده عالی دولت با برنامه ریزی بلند مدت،میان مدت و کوتاه مدت کار خود را اغاز و ثمرات مهم و اساسی را به جای گذاشت که گره گشایی در امور بخش مرکزی ورامین یکی از شاخصه های مدیریتی وی بوده است.

حال مدیر جوان و مردمی که فرزند برومند شهید رضا زاهدی از شهدای شاخص هشت سال دفاع مقدس است در ساختمان فرمانداری ویژه ورامین مستقر و امورات سیاسی،امنیتی و اجتماعی شهرستان را تحت مدیریت خود به شایستگی رو به جلو خواهد برد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پر بازدیدترین اخبار RSS جدیدترین اخبار مهرRSS اخرین اخبار خبرگزاری فارس