تاریخ انتشار : سه شنبه 15 شهریور 1401 - 15:47
کد خبر : 417

شهردار و رئیس شورای شهر پاکدشت:

مدیریت شهری به قید قرعه ۴۰۰ زائر را راهی کربلا کرد

مدیریت شهری به قید قرعه ۴۰۰ زائر را راهی کربلا کرد
خبرمعتبر _ مدیریت شهری پاکدشت در اربعین امسال کار جدیدی را رقم زدند که ۴۰۰ نفر از شهروندان پاکدشتی به قید قرعه راهی کربلای معلی شدند.

به گزارش خبرمعتبر _ رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت در حاشیه مراسم قرعه‌کشی اعزام مشتاقان پیاده‌روی اربعین حسینی  اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر بسیج همه امکانات و منابع برای خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در اربعین، شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز تلاش داشتند تا در این امر سهیم باشند و تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران حسینی به مرز مهران تهیه شد.

 

اعزام ۴۰۰ زائر ایرانی و اتباع خارجی از بین ۱۲۸۸ ثبت‌نام‌کننده

 

«فرهاد سرداری» افزود: در ابتدا از تریبون نمازجمعه و رسانه‌ها برای اعزام قریب به ۴۰۰ نفر از زائران حسینی اعلام عمومی شد و از دوازدهم لغایت چهاردهم شهریورماه جاری از ۱۲۸۸ نفر (۹۶۶ نفر ایرانی و ۳۲۲ نفر اتباع خارجی) در معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری پاکدشت ثبت‌نام به عمل آمد.

وی بیان داشت: با حضور مسئول دفتر امام‌جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت، شهردار پاکدشت، جمعی از خانواده معزز شهدا، خبرنگاران و برخی از ثبت‌نام‌کنندگان در سالن شهید سلیمانی شورای اسلامی شهر پاکدشت قرعه‌کشی صورت گرفت و در نهایت اسامی ۳۶۰ نفر ایرانی و ۴۰ نفر از اتباع خارجی از قرعه خارج و به آن‌ها اطلاع‌رسانی شد و ساعت ۱۶ روز پنجشنبه هفته جاری ۱۰ دستگاه اتوبوس از مصلی پاکدشت به مقصد مرز مهران اعزام می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای مشتاقان مجموعه شهرداری که علاقه‌مند به حضور در این امر خداپسندانه بودند نیز با کمک خیران، یک دستگاه اتوبوس تهیه و تعداد اتوبوس‌ها به ۱۱ دستگاه رسید. امید است خداوند به همه خادمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خادمان اربعین حسینی عنایت بفرمایند.

 

حرکت بسیار عظیم، پرمعنا و پرمغز مردم

«حمیدرضا شیخ ویسی» شهردار پاکدشت نیز با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین حرکت عشق و ایمان است، به نادی نیوز گفت: باید همه توان خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزارشدن رویداد عظیم اربعین بکار گیریم و همان‌گونه که مقام معظم رهبری در فرمایشات گهربار خود اشاره داشته‌اند: حرکت عظیمِ مردم برای پیاده‌روی اربعین، حرکت بسیار عظیم، پرمعنا و پرمغزی است و کسانی که موفّق می‌شوند باید مغتنم بشمارند.

منبع:نادی نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پر بازدیدترین اخبار RSS جدیدترین اخبار مهرRSS اخرین اخبار خبرگزاری فارس